Αρχική Δημοτική Αρχή Αντιδήμαρχοι Απόφαση Καθορισμού Αντιδημάρχων
Απόφαση Καθορισμού Αντιδημάρχων PDF Εκτύπωση

 

Ο Δήμαρχος Γόρτυνας

αφού έλαβε υπόψη του:

 

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει".
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ- 191/20.3.2014 (Β’ 698) για τον Δήμο Γόρτυνας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 15.680 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Γόρτυνας έχει τέσσερις (4) Δημοτικές Ενότητες.
  7. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν 4 Αντιδήμαρχοι.
  8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
  9. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.48/22119/07.04.2020:Ορισμός Αντιδημάρχων.
  10. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ ΐ676/Β /28-07-2011), όπως έχει τροποποιηθεί (ΦΕΚ 715/Β/713-03-2012, 372/Β/12-02-2019 και 2973/Β/20-7-20),

Αποφασίζει:
  1. Ορίζει τους έμμισθους Αντιδημάρχους του Δήμου Γόρτυνας, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
Α. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Λιοδάκη Ιωάννη του Εμμανουήλ, με θητεία δέκα πέντα (15 μηνών), από 2/1/2024 έως και 31/3/2025, μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
1. Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.
Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.
Την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών.
Την διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
Την λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
Την λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών.
Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
Πολιτική Προστασία, Περιβάλλον, Καθαριότητα, Ανακύκλωση, Απορρίμματα, Καύσιμα, Μηχανήματα:
Τον συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας.
Την εποπτεία και ευθύνη της Καθαριότητας του Περιβάλλοντος.
2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Γόρτυνας:
Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
Την τελετή πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητάς του υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
  1. Της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
  2. Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
  3. Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
Β. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας Κρητικόπουλο Ιωάννη του Δημητρίου, με θητεία δέκα πέντα (15 μηνών), από 2/1/2024 έως και 31/3/2025, μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
1. Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Ύδρευση - Άρδευση - Αποχεύτεση και ιδίως:
Την εποπτεία και ευθύνη των υπηρεσιών ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης.
Την συντήρηση και διαχείριση των συστυμάτων ύδρευσης και άρδευσης των αντλιοστάσιων.
Πρωτογενής Τομέας
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως:
Τα θέματα πρωτογενούς τομέα
Τα θέματα προβολής και Τουρισμού
Καταστημάτων, Επιχειρήσεων και Εμπορίου
2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Κόφινα:
Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
Την τελετή πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητάς του υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
  1. Της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
  2. Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
  3. Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

Γ. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μαυρίδη Στυλιανό του Χαραλάμπους Αντιδήμαρχο του Δήμου Γόρτυνας, με θητεία από 2/1/2024 έως και 31/3/2025, μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
1. Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης των Τεχνικών Έργων, Τεχνικής και Γραμματειακής Υποστήριξης - Τεχνικό Αρχείο, Προγραμματισμού, Μελετών και Επίβλεψης Έργων, Εκτέλεσης Έργων Οδοποιίας, ύδρευσης, άρδευσης, αποχέτευσης, Εκτέλεσης Κτιριακών Έργων, Εκτέλεσης Έργων Υπαίθριων Χώρων, Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων, Προγραμματισμού και Οργάνωσης Μελετών - Επίβλεψης έργων, τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Την εποπτεία και ευθύνη του Πολεοδομικού Σχεδιασμού και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, Πολεοδομικών Μελετών, Τοπογραφικών Εφαρμογών, Οικοδομικών Αδειών και ελέγχου, Αυθαιρέτων, Τεχνικού Αρχείου - Γραμματείας.
2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Αγίας Βαρβάρας:
Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
Την τελετή πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητάς του υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
  1. Της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
  2. Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
  3. Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
Δ. Τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Σηφάκη Στυλιανό του Κωνσταντίνου Αντιδήμαρχο του Δήμου Γόρτυνας, με θητεία  τριάντα (30) μηνών, από 2/1/2024 έως και 30/6/2026, μεταβιβάζοντας σε αυτόν συγκεκριμένες αρμοδιότητες του, όπως παρακάτω:
1. Καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:
Την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε' του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Παιδείας, πολιτισμού, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
Τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ' του ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
Την Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας, τη χορήγηση της χρήσης - διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ρούβα:
Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας.
Συνεργάζεται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Την ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.
Την τελετή πολιτικών γάμων, σε περίπτωση απουσίας του Δημάρχου.
Την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός της Δημοτικής Ενότητάς του υλικών και περιουσιακών στοιχείων.
Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής αντικείμενα:
  1. Της συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης και των αντλιοστασίων.
  2. Της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
  3. Της εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
Ε. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Λιοδάκη Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Κρητικόπουλος Ιωάννης.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Κρητικόπουλου Ιωάννη, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Λιοδάκης Ιωάννης.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Μαυρίδη Στυλιανού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Σηφάκης Στυλιανός.
  • Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου Σηφάκη Στυλιανού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος Μαυρίδης Στυλιανός.
  • Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος Λιοδάκης Ιωάννης, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο Σηφάκη Στυλιανό.
  • Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του δήμου, στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου και στο πράγραμμα «Διάυγεια».

 

Ο Δήμαρχος
Κοκολάκης Μιχαήλ

 

Σχετικά αρχεία

Απόφαση Καθορισμού Αντιδημάρχων - Αρχείο Pdf (525 KB)

 
Δήμος Γόρτυνας
 
 
 
 
dgortynas-covid-19.jpg

Έργα ΕΣΠΑ

sima-espa.png
Χάρτης Περιοχής
Διαβούλευση για την εκπόνηση Σχεδίου Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων
Εξατομικευμένη Ψυχοκοινωνική Παρέμβαση και Συμβουλευτική για Μαθησιακές Δυσκολίες
Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γόρτυνας
ΚΕΠ
ΚΕΔΚΕ
Χρηματοδότηση
INTERMEDIA