Αρχική Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου Υλοποιούνται οι Μελέτες Στατικής Επάρκειας και Επεμβάσεων για το Γυμνάσιο – Λύκειο Αγίας Βαρβάρας και το Δημοτικό Σχολείο Γέργερης
Υλοποιούνται οι Μελέτες Στατικής Επάρκειας και Επεμβάσεων για το Γυμνάσιο – Λύκειο Αγίας Βαρβάρας και το Δημοτικό Σχολείο Γέργερης PDF Εκτύπωση

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και λοιπούς εργαζομένους στο Γυμνάσιο - Λύκειο Αγίας Βαρβάρας και στο Δημοτικό Σχολείο Γέργερης, η δημοτική αρχή προχώρησε στην ανάθεση εκπόνησης μελετών στατικής επάρκειας και επεμβάσεων στα συγκεκριμένα σχολικά κτίρια, με στόχο να διαμορφωθεί ένα απολύτως ασφαλές σχολικό περιβάλλον για τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Οι μελέτες, που βρίσκονται ήδη σε στάδιο υλοποίησης, θα αποκαλύψουν το πραγματικό μέγεθος του προβλήματος, που ήρθε στο φως τα προηγούμενα χρόνια χωρίς, ωστόσο, να αντιμετωπιστεί και θα καταδείξουν τις παρεμβάσεις που ίσως χρειαστεί να γίνουν, προκειμένου να διασφαλιστεί η στατική επάρκεια του Γυμνασίου - Λυκείου Αγίας Βαρβάρας και του Δημοτικού Σχολείου Γέργερης.

Σε αντίθεση με την προηγούμενη δημοτική αρχή, που γνώριζε το πρόβλημα αλλά, με περισσή ανευθυνότητα, δεν έκανε απολύτως τίποτα προκειμένου να το αντιμετωπίσει, προχωρήσαμε με ταχύτατους ρυθμούς τις σχετικές διαδικασίες για την εκπόνηση των μελετών. Η τακτική της σιωπής, της αδράνειας και της αδιαφορίας, που είχαν υιοθετήσει οι προκάτοχοί μας, ανήκει στο παρελθόν.

Για την νέα δημοτική αρχή, που ανέδειξε το πρόβλημα πολύ πριν αναλάβει τα καθήκοντά της και εργάζεται μεθοδικά για την επίλυσή του, η ασφάλεια των μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών και λοιπών εργαζομένων στα σχολεία μας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα

δήλωσε ο Δήμαρχος Γόρτυνας, Λευτέρης Κοκολάκης.

 

Click image to open!
Click image to open!
Click image to open!
Click image to open!
Click image to open!
Click image to open!
 
Δήμος Γόρτυνας
 
 
 
 
dgortynas-covid-19.jpg

Έργα ΕΣΠΑ

sima-espa.png
Χάρτης Περιοχής
Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Γόρτυνας
ΚΕΠ
ΚΕΔΚΕ
Χρηματοδότηση
INTERMEDIA